سی امین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
  • نظرات : بدون دیدگاه

با استعانت از پروردگار متعال، ” سی امین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران ” به همت انجمن مهندسان مکانیک ایران و با همکاری گروه مپنا و برخی دانشگاه های برتر کشور؛ در تاریخ های ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. این کنفرانس فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی، پژوهشی و ایده های نوین اساتید، دانشجویان و پژوهشگران و ایده پردازان خلاق رشته مهندسی مکانیک را فراهم می‌نماید.

بدینوسیله از کلیه اساتید، دانشجویان و صنعتگران دعوت می ­شود تا با ارائه مقالات علمی، دستاوردهای صنعتی – پژوهشی و طرح های خود در زمینه ­های مختلف مهندسی مکانیک، با این کنفرانس همکاری نموده و بر غنای آن بیفزایند.
برنامه این همایش شامل نشست های علمی موازی، نشست های ارائه مقالات، سخنرانی های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، کارگاه های آموزشی تخصصی هدفمند و جشنواره در قالب برگزاری مسابقات علمی و فناورانه برای دانشجویان و صنعتگران خواهد بود.

امید است این دوره عرصه تجلی و باور توانمندی ها و استعدادها و نیز بستری مناسب برای انعکاس ظرفیت های علمی و عملی دانشگاهیان و صنعتگران داخلی باشد و این رویداد بتواند تسهیلگر تحقق اقتصاد دانش بنیان و راهگشای حرکت آرمانی کشور به سمت استقلال اقتصادی و دانش فنی باشد.

جهت ورود به سایت کنفرانس کلیک نمایید.