• تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
  • نظرات : بدون دیدگاه

 

شرکت جهان تهویه جم با رویـکرد حمایت از تـولید و صنعتگران ایرانی و با توجه به ظرفیت فنی و مهندسی بالای متخصصین مجموعه، در سـال ۱۳۹۵ شـروع به فعالیت در زمینـه تولیـد انـواع تجهیزات تهویـه مطبوع شامـل چیـلرهـای تـراکمی، هـواساز، پکیـج هواخنک پشت‌ بـامی و بـرج‌هـای خنـک‌کننـده و همچنیـن پیـمانکاری پـروژه‌های مختلف مسکونی، تجاری و صنعتی در زمینـه‌های تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برق، آب و فاضلاب، آسانسور و پله برقی و تاسیسات آتش نشانی نموده است.

ما خدمات خـود را در دو دپارتمان تـولید محصولات تهویه مطبوع و ارائه خدمات پیمانکاری به مشتریان و کارفرمایان عزیز ارائه می‌دهیم. استفاده از کادر مجرب و دوره دیده در کمپانی‌های بین‌المللی و تجربیات موفق در زمینه تکمیل و به بهره برداری رساندن پـروژه‌های متعدد از مـواردی است که تضمینی بر حسن انجام کار ما می‌باشد.

مشاورین و کارشناسان شرکت جهان تهویه جم با تجربـه انـجام پـروژه‌های متعدد، شما را در انـتخاب راهکارهـای حرفه‌ای که به بازدهی متناسب با پروژه و همچنین هزینه مقرون به صرفه منجر می‌شود، یاری خواهند رساند.

تیـم طراحی مکانیـکال جهان تهـویـه جم بـا استفاده از نیـروهـای متخصص همـراه با آموزش‌های آکادمیک در زمینـه‌های مکانیک و معماری، با تـوجه به سیستم‌های پیشنهادی، طبق نـظر کارفرمایـان محترم و با استفاده از نرم‌افزارهای متعارف و استانداردهای اجرایی روز دنیا، ملزومات اجرایی پروژه را طراحی می‌نمایند.

ناظرین مجموعه جهان تهویه جم آماده انجام نظارت و بازرسی کلیه پروژه‌ها طبق مباحث و مقررات ملی ساختمان بوده و با تجربه بیش از یک دهـه اجرا و بهره بـرداری از پـروژه‌های متعدد بـه همراه نیـروهای متخصص و متعهد، آماده اجـرای پـروژه‌های کارفرمایان محترم، همراه با تامین تمامی کالاهای مورد نیاز پروژه می‌باشند.

انـواع قراردادهـای تعمیـر و نـگهداری سالیانه و بلنـد مدت با استفاده از متخصصین تحصیل‌کـرده و مجرب مجموعه جهان تهویه جم، به صورت بازدیدهای دوره‌ای و منظم، همراه با تضمین تامین قطعات و ملزومات، تنظیم شده و قابل اجرا می‌باشد.

بخشی از پروژه‌های تولیدی شرکت جهان تهویه جم عبارتند از:

ـ ساخت و راه‌اندازی دو عدد چیلر آب خنک و دو عدد برج خنک‌کننده مجتمع تجاری و اداری هنگام در مجموع به ظرفیت ۵۰۰ تن تبرید

ـ ساخت و راه‌اندازی پکیج هوا خنک پشت‌بامی کارخانه AGT ایران به ظرفیت ۲۵ تن تبرید

ـ ساخت و راه‌اندازی چیلر هوا خنک مجتمع تجاری و مسکونی فردوس قم به ظرفیت ۳۲۰ تن تبرید

ـ ساخت و راه‌اندازی پکیج هوا خنک پشت‌بامی مجتمع تجاری و اداری شیرین الهیه به ظرفیت ۲۵ تن تبرید

ـ ساخت و راه‌اندازی پکیج هوا خنک پشت‌بامی پاساژ طلافروشان بازار بزرگ تهران به ظرفیت ۶۰ تن تبرید

ـ راه‌اندازی دو دستگاه هواساز، نصب و تجهیز تابلوها، برنامه‌نویسی و نصب PLC کارخانه نوارباف قم

و …

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمونه پروژه های شرکت جهان تهویه جم به وب سایت www.jtjam.com مراجعه نمایید.