• تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
  • نظرات : بدون دیدگاه

شرکت جهان تهویه ریما فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده و یکی از اولین مجموعه‌های ارائه دهنده سیستم تهویه مطبوع داکت اسپلیت در ایران می‌باشد. این مجموعه در راستای تحقق بخشیدن به اهداف خود که ارائه بهترین دستگاه‌های موجود در بازار جهانی همراه با خدمات برتر برای مشتریانی که خواهان سطح کیفیتی بالاتر از متوسط بازار بودند، برترین برند‌های آمریکایی نظیر Rheem و Goodman را برای واردات انتخاب نمود.

همزمان با استقبال گسترده مشتریان از سیستم‌های داکت اسپلیت، مجموعه جهان تهویه ریما استانداردهای جدیدی از جمله استفاده از نرم‌افزار‌های روز دنیا در طراحی کانال‌های هوا؛ لوله کشی‌ها و انتخاب ظرفیت های مناسب با کمک نرم‌افزار‌های پیشرفته را در جهت بالابردن کیفیت خدمات به مشتریان ارائه نمود.

این شرکت در سال ۱۳۹۰ با اخذ نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی دایکین Daikin ژاپن در ایران، گام دیگری در تحول سیستم های تهویه مطبوع در ایران برداشته و این برند را که جزو ۵ برند برتر تهویه مطبوع در دنیا می‌باشد به ایرانیان معرفی نمود. سیستم های داکت اسپلیت دایکین Daikin در همان ابتدای کار به‌دلیل نوآوری های پیشرفته و مصرف بسیار کم انرژی نسبت به مدل های موجود در ایران، بسیار پر طرفدار گردید و به سرعت جای خود را میان سازندگان ساختمان های با کیفیت و سطح اول باز نمود.

استفاده از نیروهای کارآزموده و اکیپ های نصب مجرب که توسط مدرسین دوره دیده در کمپانی دایکین، آموزش دیده بودند خدمات این برند را متحول نمود و همزمان با آن، اولین سیستم های تهویه مطبوع مرکزی حجم مبرد متغیر دایکین (Daikin VRV) توسط این مجموعه به ایرانیان معرفی گردید.

هم اکنون مجموعه جهان تهویه ریما با تجربه بیش از یک دهه فعالیت خود در بازار تهویه مطبوع ایران و کارنامه بلند بالای پروژه های موفق، سیستم های تهویه مطبوع تولید شده کمپانی دایکین Daikin ژاپن را بصورت مستقیم و بی واسطه برای مشتریان خود عرضه می‌نماید. تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طبق ضوابط و استانداردهای شرکت اصلی  بوده و رضایت مشتریان، گواهی بر کیفیت ارائه این خدمات می‌باشد. مشاوره رایگان در محل توسط کارشناسان دوره دیده و ارائه راه حل های کارآمد و مناسب در سیستم های تهویه مطبوع، از دیگر خدمات ارائه شده در این مجموعه می باشند.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمونه پروژه های شرکت جهان تهویه به وب سایت www.jtrac.ir مراجعه نمایید.