اطلاعیه شماره ۲ – دعوت به همکاری شرکت جهان تهویه ریما

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
  • نظرات : بدون دیدگاه

 

شرکت جهان تهویه ریما با بیش از ۱۵ سال تجربه موفق در صنعت تهویه مطبوع کشور برای دپارتمان‌های فروش و فنی خود، از مهندسین مکانیکی که دارای پشـت‌کار و علاقه‌مند به کار در این مجموعه هستید، دعوت به‌عمل می‌آورد بنابراین اگر شرایط مورد نظر ما را در خود می بینید حتما رزومه‌تان را برایمان ارسال کنید تا در محیطی صمیمی و حرفه‌ای به پیشرفت شخصی و پیشبرد اهداف مشترک همدیگر کمک کنیم.

مهم‌ترین موارد و خصوصیات برای ما در ابتدا خوش برخوردی و رفتار حرفه ای شما با سایر همکارانمان هست همچنین اگر دارای روابط عمومی بالا و آشنا به فنون مذاکره و فن بیان قوی باشید حتما هم به خودتان و هم ما کمک می‌کنید تا راحت‌تر و حرفه ای‌تر وظایفمان را در قبال هم به سرانجام برسانیم.

 

کارشناس فروش (مهندس فروش)

مهمترین موارد تخصصی ای که برای این موقعیت شغلی مدنظر ما هست، تسلط شما به نرم افزارAutoCAD  و آشنایی به نرم افزار Carrier HAP و قدرت شناسایی و پیگیری مشتریان و پروژه های تهویه مطبوع است.

اگر در حوزه محصولات تهویه مطبوع سابقۀ کاری داشته باشید و سطح دانش فنی و علمی شما از صنعت تهویه مطبوع قابل قبول بوده و همچنین توانایی شما در ارائه اطلاعات فنی و بازرگانی محصولات در جلسات، فرآیندهای مناقصه و بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها مورد تایید مدیران مجموعه باشد قطعا می‌توانیم به پیشرفت و کسب موفقیت‌های بیش از پیش همدیگر به بهترین نحو کمک کنیم.

 

کارشناس فنی (مهندس ناظر)

تسلط شما به نرم‌افزارهای AutoCAD و Carrier HAP برایمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ داشتن مدرک مهندسی مکانیک و سابقۀ کاری در حوزه محصولات تهویه مطبوع و البته مهم تر از همه تسلط شما به امور فنی و اجرایی در صنعت تهویه مطبوع باعث خواهد شد تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن با یکدیگر همکاری داشته باشیم و به پیشرفت همدیگر کمک کنیم.

 

مشتاقانه منتظریم تا به عنوان عضو جدید خانواده بزرگ جهان تهویه ریما شما را در کنار خود داشته باشیم.

 

شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر برای ارسال رزومه و همچنین مطرح کردن سوالات خود اقدام فرمایید.

شماره واتسپ ۴۹ ۱۸ ۸۷۰ ۰۹۱۲

آیدی تلگرام: @Daikin_iran

ایمیل: info@jtrac.ir

شماره تماس ۸۷۷۰۰۰۴۳ ۰۲۱